بچهای ده ماهتون چه کلماتی رو میگن

۱۲ پاسخ

بابا ماما ممه عمه گَه

مامان بابا
ایلیا اسم پسر دایش خخخ ایییا😂
نه گفتن

اسم خودش رو میگه اسم باش هم ابوالفضله میگه ابودی.میگه جی جی.مامان مه مه .تاب تاب .دکی

ماما رو ۷ماهگی گف
الانم باخودش حرف میزنه بابا رو میگه
بای بای رو میگه
ب د رو زیاد میگه نه نه از حروف رو برا خودش قطااار میکنه خوشحالع😂

مامان. ممه. بابا. دایی. عمه. عامو. آجی. توپ.آب. تاتی. هتی
بریم. برق. بای بای. دست دست. گردو خخخ
کلا ۷۰ درصد چیزایی که بگمم تکرار میکنه.

بده بابا ننه من... یهو یادش میره ولی هنوز اغوم میگه😂😂

مال من هشت ماهست
ددد
ببب
ننن
میگه

دخترم ۹ ماهشه
بابا ، ماما میگه
موقع غذا دادنم مَ مَ یا اَ م یه همچین چیزی میگه

بابا ماما ننه دده. میگم بگو قوقولی قوقو میگه قوقو .وقتی میگم دست نزن جیزه میگه دیسه😁

تو ده ماهگی بابا ماما دد ممم یعنی غذا
عمه الان ببای یعنی بای بای
دست دست
عله یعنی سلام کنم این جواب میده منظورش علیک دکی منظورش دالی

بابا ماما دد ننه

با با

سوال های مرتبط

مامان دختر نازم مامان دختر نازم ۱ سالگی
مامان یاسین و یاشار مامان یاسین و یاشار ۱۳ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۷ ماهگی
مامان جوجه طلایی🐥💛 مامان جوجه طلایی🐥💛 ۱ سالگی