۱۶ پاسخ

منم اینطوریم.بعد صبحونه و به خصوص بعد شام دوبل میشه🙂

نفخ از شب تا صبح خالی میشه بخاطر اونه
منم دقت کردن

دقیقا منم همینم امروزم بیدار شدم همین حس زو داشتم البته که شکمم کلا کوچیکه🥲

وای من بیدار میشم انقد واژن و کمرم و همجام درد می‌کنه ب زور میشینم

آره منم همینطور بودم اما سمت بعد از ظهر که میشد دیگه سنگینی بهم غلبه میکرد ، شب که نمی‌تونستم زیاد تکون بخورم شکمم روی پام بود 😅😅

من صبح‌ها انگار ۵ ماهمه، شبا انگار دارم میزام انقدر که شکمم میاد جلو🤣

آره منم صبحا سبکم یادم میرم باردارم

منم همینجورم و نگران میشم😓

اره ولی شبا انگار ۶۰۰ کیلو ام

اره و نگران میشم ازاین حس

ارهههههه خیلی خوبه

من کلا از اول بارداری سنگین بودم تا الان
شکمم خب شبا بزرگتر هست
ولی صبحا حس سبکی ندارم بازم 😩

منم اینجوریم

من حس میکنم ۲۰۰ کیلوم 🥲😭🤧😄

خوش به سعادتت

اره منم همینطورم تخت میشه شکمم

سوال های مرتبط