من مثل قبل سنگینی بچه رو حس نمیکنم
از چیه؟

۳ پاسخ

چون سر بچه اواخر بارداری از حفره شکم میره داخل لگن

برو دکتر

رفته چمدونشو جمع کنه که بسلامتی به دنیا بیاد چیکارش داری نی نی رو😉

سوال های مرتبط

مامان آوا مامان آوا روزهای ابتدایی تولد
مامان فرزین کوچولو مامان فرزین کوچولو روزهای ابتدایی تولد