ینی فردای سزارین این سنگینی شکمو دیگه حس نمیکنم؟

۷ پاسخ

نه دیگه فقط پارگیشو حس می‌کنی 😁🤭

منم سوالم همینه🥲

ن کم کم سنگینی میره اخه بعد زایمان هنو شکم داری یهو تخت نمیشه

😄فکر کردی همین ک بچه رو دراورد تموم؟میشی مث روز اول؟😄زهی خیال باطل

تنگی نفسو بگو🥲ینی خوب میشیم؟

آییییی گفتی🥹🤰🏻 یعنی راحت پامیشیم

تا چند روز بعد انگار اب تو شکمه شله

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد