بخاطر خودته عزیزم. درکت میکنم، من طبیعی بودم، بازم التماس میکردم شکممو ماساژ ندین. همش ماما عذرخواهی میکرد میگفت بخاطر خودته تحمل کن
الان هیچی شکم ندارم، همش جمع شد
به دکترت بگو ماساژ رحمو وقتی برات انجام بدن که بدنت بیحسه
خیلی سخته تحمل کن من سر دخترم نزاشتم بعدش اذیت شدم
من سر ماساژ رحمی مرگو ب چشام دیدم🥹
واسه من فقط یکبار موقعی ک بی حس بودم انجام دادن
ماساژ رحم برا همه انجام میدن تحمل کن خیلی خیلی مهمه نهایت ۲،۳ بار انجام میدن
خود دکتر میاد یا پرستار!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.