مامانا چند روز بعد سزارین میشه شکمو بست؟

۶ پاسخ

من از روز پنجم بستم

دو هفته

دکتر من معتقده بعد از ۴۰ روز اجازه ی بستن داری

ببخشید شما هم موقع ادرار قسمت بخیه ها یا روی بیکینی یه درد ملایم دارید؟

بعد از سزارین تا چند هفته نباید شکم و بست چون چسبندگی میاره بخاطر زخم های داخل شکم
این نظر یه پزشکه ک ازش پرسیدم

ده روز بعد

سوال های مرتبط

مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم ۲ ماهگی
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان 💖دلسا💖 مامان 💖دلسا💖 ۱۰ ماهگی