۷ پاسخ

گلم دکترت کیه ...؟؟ و اینکه برای عملت چقدر میخواد بیمارستان و دکترت

زهرا نخبر نامتو گرفتی ؟ یانه هنوز

خودت فکرش بکن
جای بخیه و زخم رو شکمته میشه گِن بست ؟
زخمت عفونت میکنه

سزارین ک نمیشهههه همون بعددش ببندی بعد زایمان طبیعی میشه بلافاصله بست
سزارین حداقل باید چند روز بگذره😐
چرا بدون اطلاعات ی نفرو سردرگمم میکنید

من که هنوز نمیتونم ببندم
خیلی شکمم درد میگیره

همون بیمارستان بعد از ریکاوری بستن شکم بند

همون روزا اول میشه بست

سوال های مرتبط