۵ پاسخ

من نبستم

من بعد یک هفته شکم بند بستم

دکتر من بعد دیدن بخیه ها گفت از الان میتونی ببندی. من شکمبند گرفتم

والا من دکترم گفت همون بعد عمل برات میبندن سزارین فردا

طبیعی بعد ۱۰روز

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی