۵ پاسخ

بعد از کشیدن بخیه تا ۴۰ روز.‌..
رو بخیه ات هم نیاد

تو بیمارستان

روز ۱۰ به بعد

من از بیمارستان بستن ولی شل بستم

۱۴ روز به بعد

سوال های مرتبط

مامان لنا و دوقلوها🎀 مامان لنا و دوقلوها🎀 هفته بیست‌ودوم بارداری