سلام من سزارین کردم از کی شکم بند ببندم؟

۵ پاسخ

برای من داخل خود بیمارستاناز اتاق عمل اومدم میخواستن زیرم جابه جا کنن بستن خودشون گن بستن

من از دو روز بعد بستم نمیتونستم راه برم راحت شدم

من از فردای عملم‌بستم

دکترم به من گفت از فردای روزیکه مرخص شدم ببندم

بعد کشیدن بخیه دکترم گفت

سوال های مرتبط

مامان لنا و دوقلوها🎀 مامان لنا و دوقلوها🎀 هفته بیست‌ودوم بارداری