۱۹ روز سزارین کردم شکم بند کی ببندم

۲ پاسخ

من ازهمون اول بستم دکترگفت نبند
اما من گن شتریا را بستم‌نه خ سفت ن شل
وشکمم بازگشت ب مرحله قبل از کارخونه

از وقتی بخیه هاتو کشیدی میتونی ببندی

سوال های مرتبط