۵ پاسخ

تو سزارین نمیشه بست گلم اونی که میبنده هم اشتباه میکنه آخه چسبندگی میاره باید رحم خودشو پیدا کنه اون هفت لایه باید ترمیم بشن عزیزم اگه میخوای دردی نداشته باشی این کارو نکن بزار خودش بر میگرده اگه بخیه هات از بین رفتن بعد اونم زیاد سفت نه با شال الان فقط اونم آوردم ببند

من الان دو روزه دارم میبندم اما دائم نه
هی در میارم دوباره میبندم
از ده روزگی به بعد دائم میبندم

دکترت خودش میگه کی ببندی

من از بیمارستان بستم و همچنان میبندم
شکمم خیلی داره جمع میشه

بعضیا همون روز زایمان میبندن
دکتر من تو سزارین قبلیم گفت ۱۴ روز بعد ببند که باعث چسبندگی داخلی نشه

سوال های مرتبط