من زده بودم خودشون اومدن با ژیلت چک کردن
اره میزنن من اورژانسی بودم تو بیمارستان ژیلت دادن زدم
بزن ک مرتب باشی دیگه
من طبیعی ام سرتا پامو میخام تمیز کنم
من زدم ولی اونجا خودشون میزدن
اره باید بزنی
موی شکم نه جای دستگاه تناسلی کمی بالاترش تو بزنی بازم اونا میزنن
من ک اورژانسی سزارین شدم نزده بودم خودشون زدن اما اره شما قبل عمل بزن
خودشون میزنن
اره باید بزنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.