خانوما من دیگه چرا مثل قبل ضعف نمیکنم یا گشنم نمیشه؟

۵ پاسخ

دقیقا دیروز همین تاپیکو گذاشتم گویا مشکل اکثرمون ☹️

اشتها کم و زیاد میشه طبیعیه

اشتها توی سه ماه دوم خیلی زیاد هست بعدش کمو زیاد میشه

چون معدت جاش تنگ شده

منم همینطور الان که بچه تو رشده من اینجوری سرم اومده

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد