۲ پاسخ

منم ميخوام دستورشو

مواد وسطشو من مثل مواد ماکارونی درست میکنم فقط رب دو سه قاشق میزنم یه کمم سس قرمز اضافه میکنم خیلی خوشمزه میشه با قارچ و فلفل دلمه ایناو ادویه مخصوص لازانیا فراوان و آویشن
بعد لایه لایه که میچینم پنیر پیتزا هم زیاد میزنم تقریبا لایه اخرم سس بشامل و یه کم دیگه آویشن میزنم من لازانیاهام خیلی خوشمزه میشه

سوال های مرتبط

مامان دخمل مامان دخمل ۳ سالگی