منم ميخوام دستورشو
مواد وسطشو من مثل مواد ماکارونی درست میکنم فقط رب دو سه قاشق میزنم یه کمم سس قرمز اضافه میکنم خیلی خوشمزه میشه با قارچ و فلفل دلمه ایناو ادویه مخصوص لازانیا فراوان و آویشن
بعد لایه لایه که میچینم پنیر پیتزا هم زیاد میزنم تقریبا لایه اخرم سس بشامل و یه کم دیگه آویشن میزنم من لازانیاهام خیلی خوشمزه میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.