مامانا
فرق اپتامیل ساده با پرونترا چیه

۱ پاسخ

عزيزم پرونوترا آپديت شده ساده هستش توش پروبيوتيم بيشتر دارهو اصلا به نى نى ها يبوست نميده هضمش يكم از ساده راحت تره كه دل درد نده به نى نى ها و اينكه اصولا بچه هايي كه كوليكى بودن و ديگه از ٤ب بعد كوليكشون خوب شده از پرونوترا استفاده ميكنند كه نفخ و دل درد كم ترى نسبت به ساده ميده

سوال های مرتبط

مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۵ ماهگی