عزيزم پرونوترا آپديت شده ساده هستش توش پروبيوتيم بيشتر دارهو اصلا به نى نى ها يبوست نميده هضمش يكم از ساده راحت تره كه دل درد نده به نى نى ها و اينكه اصولا بچه هايي كه كوليكى بودن و ديگه از ٤ب بعد كوليكشون خوب شده از پرونوترا استفاده ميكنند كه نفخ و دل درد كم ترى نسبت به ساده ميده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.