میگم خانوما میتونم به بچم بستنی بدم؟؟؟

۵ پاسخ

اره بده گاهی خوبه

من دادم

اره معلومه برای وزن گیری هم‌خوبه

من بستنی پرو بیوتیک میدم رژیمی شکرم نداره

اره بده

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۲ سالگی