۵ پاسخ

من دوست دارم اینجور ست هارو و به نظرم تاریخ انقضا نداره

عزیزم این مدل تمام پیج های لباس میفروشن گذاشتن پس قدیمی نیست ‌.

بنظرم شلوارو شومیزش خیلی شیکه جلیقشم کاش کوتاه بود یعنی تا بالای کمره شلوار خیلی مدرن تر میشد

قشنگه ولی چون مدلش جلیقه ای یکم قدیمیه

قشنگه چه قیمت

سوال های مرتبط

مامان علی یار مامان علی یار ۴ سالگی
مامان ماهلین🌙🧚‍♀️ مامان ماهلین🌙🧚‍♀️ ۴ سالگی