۳ پاسخ

سعدي مهرگان و اينا نريد فقط بريد ميلاد من تجربه همشو دارم مهرگان فقط به بخش نوزادانش مينازه سعدى به پرستاراى زيباش وگرنه همشون اتاقا كوچولو درهم برهم...

سلام عزیزم
من سزارین شدم اتاق دو تخته حدود ۷۰
با تامین اجتماعی و تکمیلی ۲۰ دادم

دیروز میگفتن بدون تامین اجتماعی حدود ۱۰۰
با تامین حدود ۶۰ دیگه واقعیت رو نمیدونم

سوال های مرتبط