روغن بدن لازمه بگیرم؟
چ مارکی؟
#بارداری

۷ پاسخ

من لوسیون گرفتم بنظرم بهتره از روغن بدن

اره لازمه من تمام وسایل بهداشتی هاشو مارک چیکو گرفتم

من بچع قبلیم نگرفته بودم
اینو گرفتم ی وقت چیزیو ازدست ندم😅

به من گفتن لوسیون بهتره منم لوسیون گرفتم

برای ماساژ کمرو شکمش و وقتی از حموم میاد خوبه

آره بگیرمعمولا نوزادا پوست اندازی دارن بعد حمام حتما باید چرب شن

اره خیلی خوبه وقتی از حموم میاد بدنش خشکه چربش کنی.من فیروز گرفتم

سوال های مرتبط

مامان عسلچه🍯💛 مامان عسلچه🍯💛 ۸ ماهگی