یکبار ناشتا ازت خون میگیرن . ۳ بار بعد از اون با فاصله یک ساعت . برای من این طور بود
برای من چهار مرحله بود
من سه بار بود
من چهار بار گرفت
واسه من سه مرحله بود فک کنم بستگی داره دکترت چی برات نوشته باشه
خون میگیره و ادرار بعد ی پودر بعد دوتا ی ساعت هعی فاصله و خون میگیرن
برای منم ۴ بار بود
یه بار ناشتا ، ۳ بار هم بعد پودر
منم4 بار دادم
برامن یه بارناشتا یه بار۲ساعت بعدصبحانه گلوکوز نداد گفت قندت یه ذره بالابوده قبلا
برا منم ۴بار بود
برا من سه بار
گفت قدیم چهار مرحله بوده الان سه مرحله هست
برا من دو بار بسته پزشکت می تونه ۳ یا ۴ بار هم باشه
دوبار همون اول دوبارم بعدش
از من سه بار گرفت
شاید دکترت ازمایش دیگه ای هم نوشته بود
چرا ۴بار من چند روز پیش ازمایش دادم ۳بار گرفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.