۱۰ پاسخ

دختر من یکماه طول کشید تا پی‌پی رو یاد گرفت همش تو شورتش میکرد منم صبر زیاد به خرج دادم فقط موقعی کثیف کاری میکرد میبردم بشورمش‌میگفتم وای وای بیین همه لباست کثیف شد اگه بری پی پی رو هم مثل جیش کنی لباسات تمیز‌میمونه مامانم خیلی خوشحال میشه دیگه طول کشید ولی یاد گرفت جیشم دو هفته طول کشید اول جیشو که کامل یاد گرفت کلا رفتم سمت پی پی

منکه گفتم ک تو پوشک زنبور رفته نمتونی پی پی کنی گاز میگیره بعد دشویی کرد

عزیزم موقع ش که بشه خودش ناخودآگاه میگه اذیت ش نکن به خاطر پول پوشک پسر من دقیقا بعد تولد سه سالگیش خیلی راحت جیش وپی پی رو گفت.دوبار تو سال‌گذشته اقدام کردیم برا ازپوشک گرفتن اما ناموفق بود شوهرم گفت اذیتش نکن بذار خودش به وقتش میگه

دقیقا پسر منم همینه.میگ حتما باید پوشک شم انگار از پی پیش میترسه

بهش بگو پی پی مامان باباش داخل چاه منتظرشع که بره پیششون.بعد که پی پی کرد بگو وای چ پی پی بزرگی کردی آفرین پسر 😁من اینجوری بچه مو راضی کردم

دوقلوهای منم همبنن اصلا راضی نمیشن پی پی رو تو توالت بکنن

حالا پسر من تو شرتش میکنه میگه منو پوشک نکن

ببین هی دارم تایپیکتو میخونم .اسم بچتو دارم گل اریا میخونم . هی میگم گل اریا ینی چی اخه😂😂😂😂گل اریا دختره یا پسر

پسر منم تا هفته پیش دقیقا همین بود یبار مامانم گفت نکن این چیزی نیس ک نیاد بیرون خونه مامانم مشغول بودیم بهو دیدیم تو شلوارش کرد کم کم راه افتاد

جلد پوشک رو نشونش بده بگو تموم شده دیگه نداریم باید از این ب بعد توی دستشویی پی پی کنی اونجام هم که نشست سرشو گرم کن که بلند نشه یکم که پی پی کرد تشویقش کن و براش دست بزن بعد بگو با پی پی بای بای کن میخواد بره پیش مامانش من سلنا رو اینجوری گرفتم

سوال های مرتبط