قرص آسپرین از چند هفته باید خورد چرا بی بعضی‌ها آسپرین میدن

۱۰ پاسخ

هم بخاطر خون رسانی بهتر به جنین هم به کسایی ک سابقه سقط داشتن میدن

من از شش هفته دارم میخورم

من تو اقدامم میخورم.البته الان دوساله دکترم داد گفت باید بخوری به خاطر غلظت خونی که دارم

من سقط داشتم قبلا داد

بمن از روز ک رفتم دکتر دوفامد و اسپرین داد

بمن بخاطر مقاومت شریان رحمی داد تو انومالی بالا بود

من دو تا سقط داشتم بخاطر اون داد

به من گفته میدم فک کنم از 14ـ۱۵ هفته میخواد بده
به خاطر رقیق شدن خون و خون‌رسانی بهتر به جنین
علتش برای من اینه
دیگه شما رو نمی‌دونم


شاید غلظت خونت زیاد بوده

به من گفت خطر مسمومیت بارداری هس به من داد

دکتر من از ۱۷ هفته داد

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ویهان👶🏻🩵 مامان ویهان👶🏻🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان معجزه خدا مامان مامان معجزه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 هفته هفتم بارداری
مامان ناناسی مامان ناناسی هفته شانزدهم بارداری