هم بخاطر خون رسانی بهتر به جنین هم به کسایی ک سابقه سقط داشتن میدن
من از شش هفته دارم میخورم
من تو اقدامم میخورم.البته الان دوساله دکترم داد گفت باید بخوری به خاطر غلظت خونی که دارم
من سقط داشتم قبلا داد
بمن از روز ک رفتم دکتر دوفامد و اسپرین داد
بمن بخاطر مقاومت شریان رحمی داد تو انومالی بالا بود
من دو تا سقط داشتم بخاطر اون داد
به من گفته میدم فک کنم از 14ـ۱۵ هفته میخواد بده
به خاطر رقیق شدن خون و خونرسانی بهتر به جنین
علتش برای من اینه
دیگه شما رو نمیدونم
شاید غلظت خونت زیاد بوده
به من گفت خطر مسمومیت بارداری هس به من داد
دکتر من از ۱۷ هفته داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.