۶ پاسخ

من از وقتی که ازمایشم مثبت شد شروع کردم چون دوسقط داشتم

از ۱۲‌شروع کردم

من سه تا سقط داشتم آزمایش دادم غلظت خون داشتم دکترم گفت باید هر وقت بخوام اقدام کنم قرص آسپرین بخورم خودم از الان شروع کردم سر ماه شوهرم آزمایش اسپرم بده خوب باشه اقدام میکنن

نمیدونم دارم یا نه دکتر ۵ هفته ۵ روز بود رفتم آسپرین داد

ببخشید شما هم غلظت خون دارید

دکتر به من از هفته ۸ داد.تا الانم دارم میخورم.

سوال های مرتبط

مامان یه دخمل فسقلی مامان یه دخمل فسقلی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🫠🫠🫠🙂🙂 مامان 🫠🫠🫠🙂🙂 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نویان مامان نویان هفته بیست‌وهفتم بارداری