هروقت دوست داشتی میتونی بری عزیزم انشالله ک خیر❤️
هشت هفته کامل شه بعد میرم
خیالم راحت شه
من ۶هفته و ۵روزم ولی ۸ هفته میرم سونو
من ۶ هفته و سه روزم
۱۶ هم میرم یعنی هشت هفته و سه روز ولی خیلی سخته صبر تا اون موقع 🥲
من شنبه بعدی میرم ۹ اسفند ولی میدونم زوده😅 احتمالا ۱۶ ام دوباره باید برم
همچنین عزیزم انشالله برای هردومون خوب باشه همه چیز
دکترم خودش سونو میکنه
من امروز رفتم ۷ هفته دکترم گف سه شنبه برم
من هفته پنجم رفتم هم ساک بارداری هم جنینام مشخص شد.پس فرداهم برای شنیدن صدای قلبشون میرن🥹
عزیزم اگ از تاریخ پریودت حساب کردی بنظرم نرو زوده چون سن بارداری کمتره منم پریودم ۱۳ دی بود هفته پیش یکشنبه رفتم ۵هفته چهار روز بودم تو سونو ایشالله چهار شنبه ب حساب سونو ۷هفتم تموم میشه میرم سونو
من ۱۲ اسفند
منم ۶ هفته ۶ روز رفتم ولی ۵ روز کم شد تو سنو گف ۶ هفته ام قلبشم تشکیل شده بود
باید ۸ هفته ای برسی که بری سونو
از تاریخ پریودیت حساب کردی؟
من احتمالا فردا یا پسفردا برم دیگه نمیتونم صبر کنم😅
هفته دیگ یکشنبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.