۱۴ پاسخ

من الان هم مولفیکس هم مای بیبی هم ببم استفاده میکنم .
از همشون بهتر مولفیکسه اصلا نشتی نداره و چسبشم خوبه چند ساعتم شده مونده
ببم که کلا نهایت دوساعت جواب جیشو بده بعدش پس میزنه و پی پی هم کردنی کلا میزنه بیرون. مای بیبی هم خوبه ولی مولفیکس راضیم

من مولفیکس ومای بیبی گرفتم از بیبی بیشتر راضی ام مولفیکس چسبش خوب نیست وپس هم میده

منکه تا الان ب پسرم مولفیکس میبندم خیلیم خوبه حساسیت اینا نداده

من فقط مای بیبی و مولفیکس و ببم سبز استفاده کردم، که بین این سه تا فقط از مای بیبی راضیم، ببم و مولفیکس نم پس میداد چسبشون هم چسبندگی خوبی نداشت جذبشون هم کمتره نسبت به مای بیبی

هانیز

من الان دوماهه دارم از پوشک جان ببه یا کان ببه استفاده میکنم خیلی عالیه نه نشتی داره نه مثل ایرانیا گندس خیلی نازک و خوبه

من مای بی بی استفاده میکنم
چسبش قوی تر از مولفیکسه

مولفیکس

لباس نوزادی داریم  از ۱۰۰تومن باورت میشه ؟
کلی ست های بلوز شلوار فقط۳۰۰/۴۰۰تومن😳😮
چون ما خودمون تولیدی لباس داریم😉
یه کانال پر از لباسای قرطی و جینگول برای سایز صفر تا۶ سال
ارسال فوری به سراسر کشور✅️
ادرس کانال پیامرسان بله:
@hanakidss
ثبت سفارش در پیامرسان بله:
@hanaakids
تماس:
۰۹۱۰۲۷۷۵۴۳۵
کانال و تازه تشکیل دادیم قبل از این فروشمون حضوری بوده🌷

مای بیبی

باید ببینی کدوم میسازه ب دختر من مولفیکس سازگار بود

او بی بی هم خوبه من دارم استفاده میکنم ازنظر من بهتر مولفیکسه چون نشتی نداره مولفیکس هروقت میبندم نشتی داره بااینکه هردویه سایزن

جز اینا هانیز خوبه و جان به به ک ارزونترن

من بم بم گرفتم
قیمتش مناسب بود،کیفیت متوسط هم داشت

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۷ ماهگی