فسقلیاتون ناهار چی دارن

۷ پاسخ

از ناهار خودمون میدم بهش

کوبیده‌ی ابگوشت

با عصاره قلم لوبیاپلو درست کردم.
لوبیا سبز،برنج،گوجه،گوشت تو عصاره قلم میپزه

پوره سیب زمینی

دخترمن هنوز خوابه

ناهار خودمونومیدم

طبق معمول سوپ😵‍💫

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو ۲ سالگی
مامان نی نی کوچلمم مامان نی نی کوچلمم ۱ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۱۴ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان Ava مامان Ava ۱ سالگی
مامان دلاوا مامان دلاوا ۲ سالگی