مدتهاست سریالای صداسیما ندیدم😁
خداروشکر خیلی وقته صداوسیما نمیبنم
بله میبینم
خداییش من از جنگ ترس ندارم ولی از داعش کثافت خیلیییییییییییییی
فیلمشو دوس دارم
پسرم انقد با هیجان داشت میدید دیشب 😂😂 عاشق چیزای ترسماکه بهش میگف زامبی😅
یکی از قشنگترین سریال های صداوسیماست چقدر هیجان فیلم بالاس کیفیت در حدفیلم های هالیوودی
نه نمی بینم
من دوست ندارم فیلمش بهم استرس میده
وایی دیشب که کلا این بود من این بازیگرو دوس دارم برا همین ازش نمیترسم واقعا تو این اوضاع پخش اینم یجوری بود من خودم چند شب اینو نگا میکردم دیگه نمیتونستم بخوابم شبا🫠
من سه چهار قسمته میبینم میشه اگه زحمتی نیس بگی این ایرانی ها اونجا چیکار میکنن یه توضیح کوتاه خلاصشو بگو
وای امشب خیلی مضخرف بود همش این گذاشته بودن رو تصویر اهسته
موضوع فیلمش چیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.