این که من هنوز سینه هام درد می‌کنه طبیعیه؟

۵ پاسخ

مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودى هستن
ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون بفرستم باهر طرح و تركيب رنكَى قابل سفارشه ودر كمترين زمان ممكن ارسال ميشه۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷

تصویر

آره🥲
منم از اول دارم تا الان

ازمن ک هنوز دردمیکنه

قطعاً تا آخر بارداری

اره ولی کم کم دردش کمتر میشه به نوک سینه میرسه الان من رسیده به سر سینه ام

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🥲 مامان هدیه خدا🥲 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان حلما خانوم مامان حلما خانوم ۳ ماهگی