۸ پاسخ

خب خداروشکر خیالم راحت شد فکر کردم فقط دختر من اینجوریه

آره عزیزم
دختر من هنوز چهار دست و پا نمیره سینه خیز میره میشینه دست میگیره بلند میشه
میگن ممکنه دیگ چهار دست و پا نره

آره پسرمنم فقط غلط میزنه😂😂

بچه فامیلمون ۷ ماه و نیمه س
هیچ کدوم این کارارو انجام نمیده

عزیزم نی نی شما هنوز ۶ماهه هستش، تو ماه ۷ یاد میگیرن بشینن ولی با کمک تا اینکه تو ۸ ماهگی بدون کمک دیگه خودش میشینه، چهاردست و پا هم اواخر ۸ ماهگی

بله طبیعیه دختر من ۸ ماه یک هفته نشست

دخترمنم نه چهاردست وپامیره ونه میشینه فقط خودشوبرعکس میکنه وگاهی هم غلت میزنه

بله طبیعی
چهاردست و پا که فعلا زوده
نشستن هم کم کم از همین ماه یاد میگیره

سوال های مرتبط