خب خداروشکر خیالم راحت شد فکر کردم فقط دختر من اینجوریه
آره عزیزم
دختر من هنوز چهار دست و پا نمیره سینه خیز میره میشینه دست میگیره بلند میشه
میگن ممکنه دیگ چهار دست و پا نره
آره پسرمنم فقط غلط میزنه😂😂
بچه فامیلمون ۷ ماه و نیمه س
هیچ کدوم این کارارو انجام نمیده
عزیزم نی نی شما هنوز ۶ماهه هستش، تو ماه ۷ یاد میگیرن بشینن ولی با کمک تا اینکه تو ۸ ماهگی بدون کمک دیگه خودش میشینه، چهاردست و پا هم اواخر ۸ ماهگی
بله طبیعیه دختر من ۸ ماه یک هفته نشست
دخترمنم نه چهاردست وپامیره ونه میشینه فقط خودشوبرعکس میکنه وگاهی هم غلت میزنه
بله طبیعی
چهاردست و پا که فعلا زوده
نشستن هم کم کم از همین ماه یاد میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.