۷ پاسخ

دختر منم نمیره
عادیه هروقت حاضر باشن میرن

آره بچه منم هنوز نمیره

منم...

وا عزیزم هنوز زوده براش

دختر منم نه سینه خیز میره ن چهار دست پا منم خیلی میترسم

عزیزم نگران نباش الان یسریا میگن مثلاً بچه من ۳ ماهش بود غلت زد ولی دخترمن تازه امروز غلت زد بچهارو اصلا نمیشه باهم مقایسه کرد یهو اون کارو انجام میدن

آره دلویندتازه با کمک میشینه

سوال های مرتبط