۹ پاسخ

اووو میره دیگه بعضی ازبچه ها هیچ چهار دست و پانمیرن

یکم باهاش تمرین کن ان‌شاءالله راه میافته من خیلی با پسرم تمرین کردم خداروشکر زود راه افتاد
اینستا وصل شده کلیپ آموزشی نگاه کن و انجام بده جوابه

دختر من ۸ ماه و نیم سینه خیز رفت و نه ماهگی چهار دست و پا عجله نکن بعدش که چهار دست و پا بره یکسره باید بری دنبالش اینور و اونور

من پسرمم چندروز دیگه میره توهفت

پسرمن فقط میچرخه اونم تازه یادگرفته نه چهاردستوپامیره نه میشینه هربچه ایی یه جوره تازه لاغرم هست امادحترم اندازه پسرم بود همه کاری میکرد تپل تپلم بود

بچه منم فقط میشینه و رو دسش بلند میشه

یکم باهاش تمرین هم بکن

پسرای منم نمیرن، ۸ ماهشونه

دختر من هم سن دختر شما هست هم میشینه هم سینه خیز می‌ره ولی هر بچه ای فرق می‌کنه

سوال های مرتبط