سلامی از بیمارستان بستری واس نشتی کیسه آب 🙁

۶ پاسخ

سونو دادی چقد بوده مایع آمونیاک
از من ۹.۴هستش دکترم نرفتم خیس هم نمیشم ولی از دفعه قبلش خیلی کمتر شده میشه بگی ازت چدچند بوده که بستریت کردن

نشتی کیسه اب علائمش چیه؟!
🫠من متوهم شدم جدیدا همش حس میکنم نشتی داره

کمه یا زیاد؟ تا میتونی نگهش دار آب زیاد بخور سروم درمانی کن آمپول ریه بزن

الهی عزیزم

انشالا سر موقع زایمان کنی و به خوشی باشه برات

عزیزم بسلامتی بغل بگیری صحیح و سالم سر وقتش بیاد🥲❤️

سوال های مرتبط

مامان رها👼🍼🧿 مامان رها👼🍼🧿 ۱۲ ماهگی