خانوما کسی بخاطر نشتی کیسه آب بستری شده؟

۶ پاسخ

دوباره تست دادی یا ن؟؟

اگه‌کم باشه سرم‌میزنن که آب امونیاک جبران بشه

نشتی داری ؟

منم سر بچه قبلم بستری شدم بعدشم زایمان

آره من.ظهر بستری شدم شب زایمان کردم

بستری میکنن

سوال های مرتبط

مامان نیکان کوچولو🦔 مامان نیکان کوچولو🦔 روزهای ابتدایی تولد
مامان ...... مامان ...... ۱۲ ماهگی
مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۱۱ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان ۸ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۷ ماهگی
مامان تو دلیم🩷❤️ مامان تو دلیم🩷❤️ ۳ ماهگی