خانوما کسی نشتی کیسه آب داشتع میشه بیاد بگه چجوریع

۱ پاسخ

من تو هفته ۳۸ اب و خون دیدم البته کم.. سنو دادم گفت خیلی اب دورش کم شده ولی من فقط یکبار دیدم ولی دیگه همون روزی که سنو دادم شبش زایمان کردم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۹ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان دختر صورتی💞 مامان دختر صورتی💞 ۴ ماهگی
مامان ...... مامان ...... ۱۲ ماهگی