کسی نشتی کیسه اب داشته چجوریه میشه بگین

۳ پاسخ

دکتر من بهم گفت مثل این میمونه که به اب داغ مثل ادرار از واژنت بیاد و سفاف و ابکی هم باشه حالا میتونم حتی کم باشه

ی دفه حجم مایع زیاد ازت خارج‌میشه

برو دستشویی ادارت رو کاملا خالی کن بعد بیا بیرون پد بزار چند تا شرفه محکم بکن اگه پد خیس شد کیسه ابه

سوال های مرتبط

مامان 🤍معجزه خدا🤍 مامان 🤍معجزه خدا🤍 ۱۱ ماهگی
مامان ماندانا مامان ماندانا ۱۳ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۱۲ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۸ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۸ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۳ ماهگی
مامان Lena🩷🐣 مامان Lena🩷🐣 هفته سی‌وپنجم بارداری