من یه چیز گرمی حس کردم، ترشح نبود، رقیق و گرم، ولی چون کم بود مطمئن نبودم کیسه آب باشه. بعد ماما گفت پد بذارو یک ساعت کمی فعالیت کن، حتی اگه کمی پدت نمدار شد، کیسه آبه و برو زایشگاه که برای من این اتفاق افتاد، کمی هم توش خون بود.
من زمانهایی که خیلی کار میکنم خیس میشم اونم مثل یه نم میشه خیسی رو قشنگ حس میکنم
مدام خیس میشی
برو دستشویی خودت و خشک راه برو د سرفه بکن سرپا بشین اگه دیدی داری خیس میشی نشتیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.