۳ پاسخ

من یه چیز گرمی حس کردم، ترشح نبود، رقیق و گرم، ولی چون کم بود مطمئن نبودم کیسه آب باشه. بعد ماما گفت پد بذارو یک ساعت کمی فعالیت کن، حتی اگه کمی پدت نم‌دار شد، کیسه آبه و برو زایشگاه که برای من این اتفاق افتاد، کمی هم توش خون بود.

من زمانهایی که خیلی کار میکنم خیس میشم اونم مثل یه نم میشه خیسی رو قشنگ حس میکنم

مدام خیس میشی
برو دستشویی خودت و خشک راه برو د سرفه بکن سرپا بشین اگه دیدی داری خیس میشی نشتیه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۴ ماهگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۱۴ ماهگی
مامان ماندانا مامان ماندانا ۱۳ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۱۲ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۸ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۸ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۳ ماهگی
مامان Lena🩷🐣 مامان Lena🩷🐣 هفته سی‌وپنجم بارداری