۸ پاسخ

والا من الان یه دندون پزشکی میخوام برم نمیتونم از دست این بچه 🫠🫠هیچ جا نمیمونه

بچه من پیش باباشم نمیمونه تا دور بشم توخیابونم کلی گریه میکنه طاقتم‌نمیگیره چندبار دندونپزشکی رفتم با کلی عذاب وجدان تازه اکثرا دم مطب بوده.فک میکنم اکثرا بچه ها این سن نتونن دوری از مادر تحمل کنن مگه اینکه دل از سنگ کنی بزاری هی گریه کنه

یا باید باشگاه های مجازی رو انتخاب کنی و توی خونه ورزش کنی یا باید بچه رو بذاری خانه بازی یا باید بذاری پیش همسر یا پدر مادرتون
باشگاه از دو ساعت که بیشتر نیست. چندان تداخل خاصی برای رسیدگی به کارهای خونه ایجاد نمیکنه

منم تازه میخوام برم
اگر مادرم نزدبک بود خوب بود ولی دوره
پدرشوهرم پایینه ماست ۱ ساعت میخوام بزارم اونجا و باشگاه خیلی نزدیکه
دیگه ۱/۲ ساعت برم از کاری عقب نمیافتم

من ساعت ۴تا ۵ میرم، اونموقعهم خابه وقتیم بیدار میشه باباش پیششه، بعد ک من میام باباش میره باشگاه ، شیفتمون عوض میشه😂

من پیش همسرم میذارم عصر ساعت ۵ تا ۶ میرم خیلیم حالم خوب میشه ورزش میکنم حس میکنم ورزش کردنی زندگیم نظم میگیره

بنام خدا خانه مادر بزرگ😂 بچه من کلا بیشتر اونجا بزرگ شده اینجا میاد مهمونی

من که فعلا نمیرم ولی تو فکرمه برم باز
احتمالا صبح زود میرم، میذارمش پیش مادرشوهرم
بعد که برگشتم غذا میپزم

سوال های مرتبط