من تا جاییکه اون چیز خطرناک نباشه میدم بهش یا براش انجام میدم.. خودمم میشینم کنارش یکم که بازی کرد خسته شد خودش ول میکنه ولی واقعیت اگر چیزی بخواد که اون لحظه نتونم بهش بدم و حواسشم با چیزی پرت نشه میذارم یکمگریه کنه خودش آروم میشه . پسر من اینجوریه.. یکم گریه میکنه و بیخیال میشه
گلم فلوکستین بخور صب ب صب وگرنه روانی میشی
دوم گریه ک کرد دوبار محکم بگو نیست و ولش کن خودش ساکت میشه
من پسرمو در اون لحظه هواسشو با یه چیزی پرت میکنم اگه نشد عین همون کاری که خودش انجام میده منم انجام میدم یادش میره مثلا گریه میکنه یه چیزیو میخواد منم گریه وحرکت پسرموانجام میدم نگاه میکنه به من خنده اش میگیره بعد دوتایی انقدر میخندیم کارش یادش میره
من برچسب عروسکی میدم میزنه به درو دیوار
یادش میره اون لجبازی رو
منم یمدت خیلی عصبی شده بودم و گاهی داد میزدم ولی جدیدا یکم خودمو زدم به بیخیالی میزارم انقد داد و جیغ کنه تا یادش بره به نظرم اینجوری کمتر داره به چیزی گیر میده باید خیلی بهش واکنش نشون ندی هرچی بیشتر توجه کنی بیشتر لج میکنه مجبوریم صبوری کنیم گاهی
یه جوری گفتی اینو نگین اونو بگین ک گرهیدم الان چی بگیم
لجباز که نگو به بچه نازنینت چون لج رو کسی میکنه ک اگاهه اما خلاف عمل میکنه این طفلیا اگاه نیستن ک نمیفهن همش دنبال کشف و تجربه ان بد و خوب چی میدونن چیه ؟زاهکارم اینکه فعلا صبر خواهر فضاشو عوض کنی و اون چیز رو در دسترس نذاری و با یه چیز حواسشو پرت کنی هر چی ک دوس داره مثلا اب دوس داره؟همون لحظه یه جا پاشو ببری بشوری و یه چیز دیگه بدی دستش تا یکم بزرگتر شن درست بشه و اینکه شل کن عزیزم فقط شل
من تو کتاب مادر کافی خوندم و اینو عمل میکنم اول میزارم کارشو کنه اگه خطرناک باشه که به هیچ عنوان گوش نمیدم ولی اگه خطرناک نباشه یکبار میزارم بکنه بعدش دیدم بازم میخاد میگم فقط یه باره دیگه ها بعد میکنه دوباره اگه بخاد دیگ توجه نمیکنم یا زود میبرمش جایه دیگه اتاق دیگه حواسشو پرت میکنم گریه هم کرد توجهی نمیکنم یکم گریه میکنه بعد دیگه حواسش پرت میشه
سعی کن حواسشو پرت کنی . یا بی تفاوت باشی هر چند سخته
دختر منم اینجوریه
من خودمو به نشنیدن و بی تفاوتی میزنم
و واقعا جواب داده
حتی توی جمع و خیابون
اگر خودشو بزنه زمین
منم میشینم رو زمین فقط نگاش میکنم بدون دادم فریاد و سعی در کنترل
من راه حلی پیدا نکردم فعلا
به نظرم به مرور زمان بهتر میشن
باید با یه چیز دیگه هواسشو پرت کنی
من با همین مشکل شما مراجعه کردم به متخصص اعصاب و روان ب خودم دارو داد و گفت باید صبوری کنی اما اگر تحملش برات سخته ببر متخصص روانپزشک اطفال دارو بده ولی همسرم موافق نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.