چرا عزیزم دلیل خاصی داره؟
۳۷ نمیشه ۳۸ ب بعد میشه
واسه من گفت وقتی مشکلی نباشه دلیلی نداره بچه رو زود در بیاریم میزاریم داخل شکم مادر رشدش رو کنه و وزن بگیره
۳۸ قبول میکنه من دیروز از دکترم پرسیدم
نه من که 37و 5قبول نکرد گفت حتما 38باید تموم بشه
اجباری هستین؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.