۵ پاسخ

چرا عزیزم دلیل خاصی داره؟
۳۷ نمیشه ۳۸ ب بعد میشه

واسه من گفت وقتی مشکلی نباشه دلیلی نداره بچه رو زود در بیاریم میزاریم داخل شکم مادر رشدش رو کنه و وزن بگیره

۳۸ قبول میکنه من دیروز از دکترم پرسیدم

نه من که 37و 5قبول نکرد گفت حتما 38باید تموم بشه

اجباری هستین؟

سوال های مرتبط

مامان دِلا 🎀🤍 مامان دِلا 🎀🤍 روزهای ابتدایی تولد