من خیلی وقته گرفتم نزدیک به سه چهار ماه میشه الان خودش تا پیپی داشته باشه میره رو صندلی تموم ک بشه کارش صدام میزنه .ولی برای تو خیابون رفتن پوشکش میکردم میترسیدم خودم .برای اولین بار دیشب بدون پوشک بردمش بیرون خوب بود خودش رو نگه داشت و بهمم گفت جیش دارم بردمش یه گوشه کناری
من سه ماهه گرفتم یه ماهه اعلام میکنه
من الان ۱۱ روزه بدک نیست فعلا یکی دوبار خطا داشته
یک هفتس. هنوز خطا داره وهی باید یاداوری کنم
من الان ی ماهه درگیرم بخدا نمیدونم چطور بچه بقیه میگن من پسرم پی پیشو میگه از همون اولاش ولی جیش خودم میبردم جیش میکرد نمیبردم شلوارش جیش میکرد بعد چن وقت الان از ۵جیشش یکیشو نمیگیه شبم تو خودش جیش میکنه کلافه شدم و از پوشک گرفته نشد ب منم کمک برسونید تشویق کادو همه راهارو هم رفتم
من روز سوم ترک پوشکم فعلا خوب بوده فقط یک بار جیش خطا داده یکبار هم پی پی
من فعلا تو مرحله ایم که یه یه ساعت میبرم دوساعت تو دستشویی گیر کردیم هیچیم نمیگه
من دو ماهه گرفتم .دوماهه کامل میگه دیگه
بنام خدا من ۱ سالو ۸ ماهگی گرفتم ...شما خیلی عقبی ...خدا برسه به دادت ...باتشکر ...ستاد استرس🤣😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.