دوستان بیسکوییت مادر بدم به دخترم ؟؟؟

۹ پاسخ

اره بده خوبه قندشم کمه

برای وقتی خسته ای نمیتونی غذا درست کنی یا جایی هستی درسترسی ب چیزی نداری خوبه سیر نگهش میداره من یه هفته میشه میدم اونم یبار جایی بودم

بیسکویت یرلاک بزده
بیسکویت مادر فند داره دکتر که اجازه نمیده

اره دکتر پسر من گفت میتونی بدی
منم بعضی وقتها میدم بهش
اصلا هم ایرادی نداره

نهههههه

من میدم دستش هم سرگرم میشه هم میتونم غذاشو بدم ب خوردش

در ماه یکی دوبار کافیه
چون ارزش غذایی نداره و دارای قند ازاده و مواد نگهدارنده هم داره

من باشیر خودم نرم میکنم میدم

هيچ ارزش غذايي نداره عزيزم،واسه وقتايي كه عجله داري سرلاك بخر

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان عشق مامانش مامان عشق مامانش ۱۷ ماهگی
مامان آنیتا مامان آنیتا ۱۲ ماهگی