۵ پاسخ

من با چایی نرم میکنم
یا باهاش سرلاک درست میکنم

کلا‌ نده بابا

من بیسکویت مادرراباکوشت کوب له میکنم وباپودربادام ویه کم موزقاطی میکنم ومیدم بخوره خیلی دوست داره

له کن با یه کوچولو اب جوش میتونی یکمم شیر خشک اضافه کنی یا موز له شده

ندی بهتره عزیزم ارزش غذایی نداره
ولی اگه دادی ب مقداری که یکم بیسکوییت نرم بشه بهش آب جوش اضافه کن بده بخوره

سوال های مرتبط

مامان ستین مامان ستین ۱۰ ماهگی
مامان ستین مامان ستین ۱۰ ماهگی