بیسکوییت مادر چطور بدم ستین ؟

۳ پاسخ

اگه دخترت رفلاکس داره نده. بدتر می‌کنه.
خاصیتی ندارع که بجا اون موز پوره کن بده سیب تخم مرغ

اگه شیرخشک میدی با اون بده وگرنه آب ولرم بهترین گزینه ای

من تو شیر حل میکنم له میشه مبدم میخوره با قاشق

سوال های مرتبط

مامان ستین مامان ستین ۱۰ ماهگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان ماهان👶🏻♥ مامان ماهان👶🏻♥ ۱۳ ماهگی
مامان عشق مامانش مامان عشق مامانش ۱۷ ماهگی
مامان آنیتا مامان آنیتا ۱۲ ماهگی