بیسکوییت مادر چطور بدم ستین ؟

۴ پاسخ

بنظرم ندی بهتره چون هیچ ارزش غذایی ک نداره کلی هم افزودنی و نگهدارنده داره
تا وقتی میتونی خودت براش غذای تازه درست کن مگه مواقعی ک بیرونی و وقت نداری یکم بیسکوییت بده

تاپیکامو ببین

همینطوری برای سرگرمی بده دستش، یه خورده هم میخوره

با اب جوشبده قاطی کن یا باشیر

سوال های مرتبط

مامان ستین مامان ستین ۱۰ ماهگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان ماهان👶🏻♥ مامان ماهان👶🏻♥ ۱۳ ماهگی
مامان عشق مامانش مامان عشق مامانش ۱۷ ماهگی
مامان آنیتا مامان آنیتا ۱۲ ماهگی