خانوما زایمان طبیعی بچه اول چندهفته زایمان کردین؟

۱۲ پاسخ

من ۳۸ هفته سه روز بودم که زایمان کردم دردم شروع شد رفتم بیمارستان بستری شدم.

من تجربه زایمان ندارم من خواهرم اولی را ۱۰ روز زودتر زایمان کرد دومی را دو هفته زودتر

۳۹هفته

توی ۳۸ هفته بودم

من ۳۷

۴۱هفته و۶روز

۳۹ هفته و ۲ روز
دردم گرفت و ۳۶ ساعت درد کشیدم اما بالاخره طبیعی زایمان کردم و خیلی راضیم🥰

من ۳۷هفته

۳۸ هفته

41هفته

38 هفته و چهار روز البته با پا خودم رفتم بستری شدم🙄

۴۱ هفته

سوال های مرتبط

مامان فسقلی😇 مامان فسقلی😇 هفته سی‌وسوم بارداری