من ۳۸ هفته سه روز بودم که زایمان کردم دردم شروع شد رفتم بیمارستان بستری شدم.
من تجربه زایمان ندارم من خواهرم اولی را ۱۰ روز زودتر زایمان کرد دومی را دو هفته زودتر
۳۹هفته
توی ۳۸ هفته بودم
من ۳۷
۴۱هفته و۶روز
۳۹ هفته و ۲ روز
دردم گرفت و ۳۶ ساعت درد کشیدم اما بالاخره طبیعی زایمان کردم و خیلی راضیم🥰
من ۳۷هفته
۳۸ هفته
41هفته
38 هفته و چهار روز البته با پا خودم رفتم بستری شدم🙄
۴۱ هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.