عالیه حتما بده بهش
سلام...نه خیلی هم گوشت مقوی هست...کبک هم خیلی خوبه...هورمون هم نمیزنن بهشون.
من از همون اوایل بلدرچین رو میدادم فقط بو خوبی نداره...داره می پزه توش سیر و پیاز بریز و اینکه استخون هاش خیلی کوچیکه مواظب باش...ادویه هم من فقط نمک و زردچوبه میزنم...
بده خیلی خوبه
نه اصلا عالیه
حواست به استخوناش باشه استخون ریز خیلی داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.