سلام میتونم به پسرم باقالی بدم یابده؟

۵ پاسخ

فاوسیم نداشته باشه که خیلی خطرناکه اصلا نباید بخوره

اگه فاویسم نداره اره

آره بابا

میتونی ولی زیاد نه کم چون کم خونی میاره

عاره بهش بده

سوال های مرتبط

مامان آریسا و تودلیم🫀 مامان آریسا و تودلیم🫀 هفته هجدهم بارداری
مامان کیاشا و نی نی مامان کیاشا و نی نی هفته هجدهم بارداری