۴ پاسخ

اره مولتی تا دوسالگیه یک سیسی هرروز دکتر گفت هر ماه مارکشو عوض کن این ماه پدیا بست گرفته بودم این دفعه ویوا کیدز میگیرم

من قبلا به دخترم قطره میدادم اما الان که یک سالش شده شربت مولتی لیکو زینک میدم اما چون زینک زیاد کم خونی میاره سری بعد میخوام براش مولتی سانستول بگیرم

من ندادم اماسانستول تعریفش شنیدم شربت یه دوره هم دادم بهش دیگه چون ویتامین دی جدامیدادم مولتیه روقطع کردم

مولتی پدیا بست میدم بله تا دوسالگی همینو و همون یک سیسی میدم

سوال های مرتبط