۵روز دیگه تا پریودی مونده بی بی زدم منفی 🥺🥺

۵ پاسخ

زوده الان

منم مثل شما ۴ روز مونده منفی شد😞

ایشالا مثبت میشه ی روز بعدتاخیر بزن

زود زدی خب بزار تاخیر بخوری بعد بزن

وقتی منتظر باشی خیلی زمان میبره 😑

سوال های مرتبط

مامان وانیل مامان وانیل هفته بیست‌ودوم بارداری